sunnuntai 31. tammikuuta 2016

Ketä kiinnostaa?

Fanfaarit - jee, blogini on jo kuukauden vanha! Mun etiäiset siitä, että blogin kirjoittaminen voisi sopia hyvin mun harrastukseksi, taisi olla ihan oikeita. Olen aina tykännyt kirjoittaa ja kuvaaminenkin on kivaa. Niin monella reissullakin mietin, että jos mulla olis blogi, kirjottaisin tästä ja tästä... En kuitenkaan oikeen tienny mistä aloittaa. Vuoden vikana päivänä sitten istuin flunssassa saikulla kotona ja ennen kun oikeen huomasinkaan, olin vääntänyt jonkinlaisen blogipohjan ja heittänyt lähes hatusta hommalle nimenkin. Nyt kadun siis vain sitä, etten aloittanut aikasemmin, heh.

Mitäs niitä pelkoja mulla olikaan ennen aloittamista? No ainakin sen valkoisen paperin kammo - entä jos en keksi mistä kirjoittaa? En halua kirjoittaa blogia, joka päivittyy pari kertaa kuussa. Oon aika yllättynyt siitä, että oon kirjoittanut paljon enemmän kuin kuvittelin. Eiköhän nää jutut kohta lopu... No ei lopu! Niin paljon ideoita mulla on ja Sri Lankan reppureissukin siisteine juttuineen on tulossa, että ei hätää. Paljastettakoon myös, että lankesin uuden kameran ostoon tällä viikolla, koska haluaisin oikeasti alkaa vähän kehittää itseäni myös valokuvauspuolella. Se joka leikkiin ryhtyy...

Tietysti salaa vähän pelkäsin myös, ettei mun jutut kiinnosta ketään. Kirjoitan paljolti itseni vuoksi juu, mutta olis se musta vähän hassua sanoa, ettei mua kiinnostais blogiini eksyneet lukijat ollenkaan - tietysti kiinnostaa ja paljonkin! Mun hartain pikkutoiveeni ja koko homman aloittamisen kirkkain kiintopiste oli se, että joku lukisi mun tekstin ja saisi siitä jotain itselleen. Ihan mitä vaan - reissuvinkin, matkakuumeen tai vaikka hyvät naurut. Tai edes fiiliksen, että kannatti lukea. Kunnianhimosta meininkiä siis ;)

Tähän mennessä blogin matkailumateriaalia on ammennettu lähinnä ajoilta, jolloin blogi oli haave vain. Jatkossa haluaisin keskittyä vielä enemmän hyvien reissuvinkkien ja inspiroivien kuvien tuottamiseen, mutta täytyy sanoa, että ne muutamat kerrat kun olen ottanut läppärin syliin ja lähettänyt mieleni hetkeksi kauas matkamuistoihin, on olleet todella ihania. Vanhojen reissujen muisteleminen on mielenterveydelle kuulkaas hyödyllistä, kun kiitollisuuskäyrä elettyä elämää kohtaan alkaa taas nousta! Eli todennäköisesti sekoitan jatkossakin uutta ja vanhaa fiiliksen mukaan. Muutenkin höpinäni tulevat aina olemaan vahvasti fiilistelypainotteisia - "oikeessa" elämässä on saanut kirjoittaa niin paljon tylsää asiatekstiä, että täällä annan sanojeni mieluusti riehua kaikissa sateenkaaren väreissä.

Niin, musta olisi tosi kiva tietää, ketä kiinnostaa. Mutta mä ymmärrän kyllä, jos haluat pysyä piilossa, kyllä muakin vähän ujostuttaa. Mitä suurin kiitos ja kumarrus sulle kuitenkin, jos olet lukenut mun raapustuksia!

Laitanpa tähän vielä muutaman foton kuukauden takaiselta Stokiksen reissulta - vaikka sen kunniaks, että se oli mun blogin eka kohde, hih. Jatketaan harjoituksia <3














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti